Featured
Tijd om die kolommen te vullen! De basis van je boek staat. Zet nu alle feiten op een rijtje en zie geen enkel detail over het hoofd. In je eentje is dit bijna niet te doen (beurswand kopen). Vraag daarom één of meerdere collega’s om met je mee te denken bij het draaiboek maken
Ja, hier gaat een hele hoop kostbare tijd in zitten. beurswand pop-up magnetic. Begin daarom ruim op tijd. Niet alleen jij moet het overzicht bewaren. Een draaiboek maken is een eerste stap in het houden van overzicht. Elke medewerker moet weten wat hem of haar te doen staat tijdens jouw beurs of evenement
Breng daarbij de volgende dingen in kaart: De naam van het evenement. Het verwachte aantal gasten. Het type evenement (zoals een beurs of congres). De locatie. De datum en tijden (ook zeker de op- en afbouwtijden). Wie de eindverantwoordelijke is voor het evenement - Wat zijn modulaire constructies?. Een lijst van special guests en sprekers, mét foto's
Voor je medewerker ongemakkelijk en voor de spreker geen warm welkom - standenbouw west vlaanderen. Het telefoonnummer van je BHV’er of de locatie van het EHBO-personeel. De kans is groot dat sommige deelnemers elkaar voor het event nog niet kennen. Nodig daarom iedereen uit voor een korte ontmoeting en loop het draaiboek samen door
Wijs altijd één iemand aan die de regie in handen heeft. Dit is ook meteen de go-to persoon wanneer dingen niet lekker lopen. Hier geldt ook weer: hoe meer overzicht, hoe meer medewerkers zich kunnen focussen op hun eigen taken. Je weet ondertussen hoe belangrijk voorbereiding is - Wat is een checklist voor het organiseren van een beurs?. Het is dan ook logisch dat niet alleen het event zelf, maar ook de op- en afbouw een eigen draaiboek nodig hebben
Bij het plannen van een event hoop je natuurlijk op een mooi eindresultaat en blije bezoekers. Vergeet ook niet rekening te houden met een noodsituatie. Counter desk. Je wil iedereen snel en veilig naar buiten krijgen wanneer er bijvoorbeeld een brand uitbreekt. Voeg daarom altijd een vluchtroute toe bij het draaiboek maken
En zichzelf natuurlijk. Hoe leuk je event of bruiloft ook is, uiteindelijk krijgt iedereen een keertje honger (expose standenbouw). Niets vervelender dan een event waar niks te snaaien is. Dat is niet alleen slecht voor het humeur van je bezoekers, maar ook zeker niet voor hun spanningsboog. Ook iets om rekening mee te houden bij het draaiboek maken
Deel wat zoets uit voor bij de koffie. Of pak volledig uit met een broodjestrein tijdens lunchtijd. Noteer hoeveel gasten je verwacht, de tijd waarop iets geserveerd wordt, locatie, wat je serveert en wie hier verantwoordelijk voor is. Je event zit er op - gm productions standenbouw. Om half zes is de laatste dagbezoeker de deur uit en ook jullie magen beginnen te knorren
Gelukkig heb je ook hiervoor een draaiboek geschreven - Wat heb je nodig op een beurs?. Modulaire stand. Tijdens het draaiboek maken heb je hier al extra tijd voor ingecalculeerd. Heb je dat niet gedaan? Reken gemakkelijk nog twee uurtjes extra op de originele afbouwplanning. Alle details heb je uitgedacht bij het draaiboek maken. Je kijkt naar het eindresultaat en merkt dat je brein ineens een overkill krijgt aan zwart op wit
Een event organiseren is best spannend. Geef je ogen daarom wat rust als je wat moet opzoeken. Speel met kleur zodat jij en alle andere lezers meteen zien waar ze moeten kijken - standenbouw gent. Dat oogt niet alleen rustiger, maar leest ook een stuk sneller. Twee vliegen in één klap dus! Leren doe je alleen door fouten te maken
Mooi! Want die leermomenten kan je weer meenemen bij de volgende beurs op je agenda - beurswand met rits. Evalueer nu alles nog vers in het geheugen zit. Voeg daarom een evaluatieformulier toe aan het einde van je draaiboek. Naderhand kan je alle knelpunten rustig bespreken en gebruiken als nuttige feedback voor het volgende nóg succesvoller event
Maak daar gul gebruik van en deel jouw give-aways weg in een leuke goodiebag. Zo is je bedrijf nog steeds top of mind wanneer jouw potentiele klant alweer thuis is. Heb je goed wat leads verzameld? Super! Volg deze allemaal binnen een paar dagen op zodat je nog vers in hun geheugen zit.
Volg ze op door te bellen, mailen of een persoonlijke direct mail te sturen via de post. Met jouw complete draaiboek weet je dat de perfecte dag al weken eerder begint. Stuur genodigden gepersonaliseerde uitnodigingen. Of je nu een event of bruiloft - beurswand met led organiseert, zo weet iedereen welke datum zij voor jou vrij willen maken
Bij het organiseren van een evenement komt heel wat kijken. Het is vaak een grote uitdaging. Maar als het een succes wordt, haal je er ook veel voldoening uit. Belangrijk is dat je niets over het hoofd ziet bij de voorbereiding ervan. Daarvoor is een stappenplan of checklist voor het organiseren van een evenement van onschatbare waarde.
Dat is belangrijker dan je denkt, want zij zijn het fundament van alles. Je wil bijvoorbeeld: x aantal klanten terugzien en x% een nieuw contract laten sluiten; een salesboost van x% realiseren je personeelsverloop vertragen naar x gemiddelde tijd. Doelstellingen maak je best Specifiek, Meetbaar, Acceptabel, Realistisch en Tijdsgebonden - Wat heb je nodig op een beurs?. Dan kan je achteraf ook concreet evalueren om het de volgende keer nóg beter te doen
Wat verwacht je van je genodigden? Dit geeft richting aan je event. Hoeveel mensen nodig je uit? Dit is bepalend voor locatie en budget (stretch beurswand). Let wel: meer gasten is niet per se beter. Vertrekpunt: hoe groot is het totale budget dat je mag/wil spenderen? Je kan het ook anders aanpakken: je event plannen en onderweg bekijken waar je uitkomt qua kostenplaatje
sponsors). Check de kalender van concurrenten; Houd andere (grote) evenementen in de gaten; Mijd vakanties, hartje winter en zomer, sportevents; Schrap maandag, vrijdagavond en spitsuren; Houd rekening met pieken van je leveranciers; After work, liever geen werk (wel fun). Van zodra je doelstellingen, aantal gasten en budget bekend zijn, ga je op zoek naar een goede, nee, de perfécte locatie.
Bekijk meer dan één optie en weeg pro’s en contra’s tegen elkaar af. lambrechts standenbouw. In principe kan je van elke locatie, zelfs een schuur, ‘thé place to be’ maken. Maar dan lopen ook de kosten voor aankleding aardig op. bereikbaarheid en parkeermogelijkheid; wat met catering? Kan de locatie cateringbedrijven voorstellen? hoe zit het met audiovisuele infrastructuur, stroomvoorziening, verwarming, vestiaire, toiletten? wat is voorzien, waar moet je zelf achteraan? hoe zit het met opbouwen/afbreken, schoonmaak, security?
Gespecialiseerde websites voor het vinden van een locatie zijn: De liefde van je gast gaat door de maag. Na de uitstraling van de locatie is de kwaliteit van de catering vaak het meest bepalend voor de impact van je evenement. Laat food & beverage aansluiten bij je thema. Denk ‘out of the box’, samen met een ervaren cateraar komt er zeker iets origineels uit de bus.
Dit kan ook via een Facebook event. Vergeet de niet! gaat snel en kostenbesparend via met een onderwerpregel die uitnodigt tot openen - Popup wand. Stuur gerust een tweede en derde mail, als reminder. Een via de post? Goed idee. standenbouw beurzen. Je krijgt zeker meer aandacht nu de brievenbus leger is dan de e-mail inbox
Latest Posts
Standenbouw Evenementen
Bulik Standenbouw
Welke Beurswand